Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele artikelen in jouw winkelwagen van je vorige bezoek. Wil je deze artikelen toevoegen aan jouw huidige bestelling?

Bestellen & Leveren

Bestelling plaatsen

Bestellen bij Koffiemarkt, de voordeligste koffiewinkel van België, is heel eenvoudig. U bestelt uw koffie gewoon, zoals het voor u het gemakkelijkst is. Dit zijn de mogelijkheden:

- Via de website
- Telefonisch
- Per e-mail

1. Via de website

Blader door ons uitgbereid assortiment aan kwaliteitsvolle koffie en zoek uw favoriete exemplaar

  • Kies uw vertrouwde merk en klik op de knop "in winkelwagen". Vervolgens klikt u op "verder winkelen" om verder te kijken
  • Heeft u alles gevonden wat u nodig hebt? Klik dan op het virtuele winkelmandje rechts bovenaan de pagina. Indien gewenst, kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen qua aantal. Indien u beschikt over een kortingscode, kunt u deze hier eveneens invullen. Alle bedragen zijn inclusief BTW.

Stap 1 – Kies hoe u wilt bestellen

  • Plaats uw bestelling. Hiervoor hoeft u niet per se over een account te beschikken.

Stap 2 – Vul uw gegevens in 

  • Om uw bestelling te verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Koffiemarkt? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Zo hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
  • Wilt u uw koffie laten bezorgen op een ander adres dan het facturatieadres? Vink dan de optie “Alternatief afleveradres” aan en voer de gewenste gegevens in.
  • Wanneer u uw postcode en huisnummer invult, verschijnt automatisch het juiste adres. 

Stap 3 – Maak een account aan (optioneel) 

  • Heeft u nog geen account aangemaakt? Dan kunt u hier uw wachtwoord invullen. Erna moet u dat wachtwoord nog eens bevestigen. Een account aanmaken gaat eenvoudig en snel. Dat zult u vlug merken. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Zo blijft u altijd up-to-date en bent u altijd als eerste op de hoogte van al onze interessante acties en aanzienlijke kortingen.
  • Geef onderaan de pagina het gewenste bezorgmoment door PostNL door. 
    Let op: Als u al een account of indien u geen account wilt aanmaken, dan dient u dit veld leeg te laten. Anders kunt u de bestelling niet versturen.

Stap 4 – Kies uw betaalmethode 

  • Bij Koffiemarkt zijn er verschillende betaalmethodes: PayPal, Credit Card, Bancontact, Edenred of achteraf via Afterpay. 
  • Heeft u een kortingscode? Dan kunt u uw korting hier invoeren. 

Stap 5 – Rond uw bestelling af 

  • Klik op de knop 'Bestelling versturen' om uw bestelling af te ronden.
  • U ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Geniet ervan!

  • Als u de bestelling correct heeft afgerond, komt u op de succespagina. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling en het totaalbedrag. U kunt gerust zijn. Uw bestelling is ondertussen bij ons binnengekomen. 
  • U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

2. Telefonisch: 

Koffiemarkt is telefonisch bereikbaar op het nummer ☎(089) 68 02 38. Telkens van maandag t/m vrijdag van 08.30 u. tot 17.00 u. 

3. E-mail:

Ook per e-mail kunt u gemakkelijk uw bestelling doorgeven. Laat ons weten wat u wenst en stuur uw gewenste bestelling naar: info@koffiemarkt.be.

Bestelling volgen

Zodra uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail van PostNL. Hierin staat alle informatie omtrent de bezorging van uw bestelling. Bovendien krijgt u een track & trace-code per doos, zodat u uw bestelling gemakkelijk kunt volgen. 
Deze e-mail ontvangt u één werkdag voor de eigenlijke levering.

PostNL track & trace
Direct je bestelling volgen? Download hier de app van PostNL.

Bestelling wijzigen en/of annuleren

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, wordt deze onmiddellijk doorgestuurd aan ons magazijn. Ons enthousiast team doet er alles aan zodat u zo snel mogelijk van uw koffie kunt genieten. Dit is een volledig geautomatiseerd proces. Hierdoor is het helaas onmogelijk om uw order in deze fase nog te wijzigen. Bent u toch nog iets vergeten te bestellen? Of wilt u graag nog een wijziging doorgeven? Aarzel dan niet om ons te contacteren op het telefoonnummer (089) 68 02 38. Of stuur ons een e-mail via info@koffiemarkt.be. Samen vinden we ongetwijfeld de perfecte oplossing!

Verzendkosten/ bezorgkosten

Gratis bezorging bij besteding vanaf 40 euro.
Voor bestellingen onder de €40 zijn de verzendkosten €4,99.

Veilig winkelen

Uw gegevens worden enkel gebruikt om u sneller en beter van dienst te kunnen zijn. Hierbij respecteren we de privacy van uw gegevens. Uiteraard worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. Hierbij is de GDPR-wetgeving van toepassing

Bezorging & Levertijd
Bestellen:Bezorging op:
Maandag voor 17.00Dinsdag
Dinsdag voor 17.00Woensdag 
Woensdag voor 17.00Donderdag
Donderdag voor 17.00Vrijdag
Vrijdag voor 17.00Zaterdag
Zaterdag voor 15.00Maandag
Zaterdag na 15.00Dinsdag
ZondagDinsdag

Niet thuis bij bezorging

Als je niet niet in de gelegenheid bent om de bestelling aan te nemen, dan zal in de PostNL app informatie staan waar je het pakket op kan halen. Indien je toestemming hebt gegeven, probeert de bezorger het pakket af te leveren bij de buren. Meer informatie vindt je met jouw persoonlijke track & trace code. 

PostNL track & trace
Direct je bestelling volgen? Download hier de app van PostNL.

Foutieve levering

Hoewel wij ons uiterste best doen om uw bestelling tijdig en op een correcte manier bij u thuis af te leveren, kan er wel eens iets fout gaan. Heeft u toch de verkeerde koffie ontvangen? Neemt dan gerust contact met ons op. We doen er alles aan om uw gewenste koffie zo snel mogelijk te bezorgen.