Bestellen bij Koffiemarkt, de voordeligste koffiewinkel van België, is heel eenvoudig. U bestelt uw koffie gewoon, zoals het voor u het gemakkelijkst is. Dit zijn de mogelijkheden:
- Via de website
- Telefonisch
- Per e-mail
1. Via de website
Blader door ons uitgbereid assortiment aan kwaliteitsvolle koffie en zoek uw favoriete exemplaar
- Kies uw vertrouwde merk en klik op de knop "in winkelwagen". Vervolgens klikt u op "verder winkelen" om verder te kijken
- Heeft u alles gevonden wat u nodig hebt? Klik dan op het virtuele winkelmandje rechts bovenaan de pagina. Indien gewenst, kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen qua aantal. Indien u beschikt over een kortingscode, kunt u deze hier eveneens invullen. Alle bedragen zijn inclusief BTW.
Stap 1 – Kies hoe u wilt bestellen
- Plaats uw bestelling. Hiervoor hoeft u niet per se over een account te beschikken.
Stap 2 – Vul uw gegevens in
- Om uw bestelling te verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Koffiemarkt? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Zo hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
- Wilt u uw koffie laten bezorgen op een ander adres dan het facturatieadres? Vink dan de optie “Alternatief afleveradres” aan en voer de gewenste gegevens in.
- Wanneer u uw postcode en huisnummer invult, verschijnt automatisch het juiste adres.
Stap 3 – Maak een account aan (optioneel)
- Heeft u nog geen account aangemaakt? Dan kunt u hier uw wachtwoord invullen. Erna moet u dat wachtwoord nog eens bevestigen. Een account aanmaken gaat eenvoudig en snel. Dat zult u vlug merken. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Zo blijft u altijd up-to-date en bent u altijd als eerste op de hoogte van al onze interessante acties en aanzienlijke kortingen.
- Geef onderaan de pagina het gewenste bezorgmoment door PostNL door.
Let op: Als u al een account of indien u geen account wilt aanmaken, dan dient u dit veld leeg te laten. Anders kunt u de bestelling niet versturen.
Stap 4 – Kies uw betaalmethode
- Bij Koffiemarkt zijn er verschillende betaalmethodes: PayPal, Credit Card, Bancontact, Edenred of achteraf via Afterpay.
- Heeft u een kortingscode? Dan kunt u uw korting hier invoeren.
Stap 5 – Rond uw bestelling af
- Klik op de knop 'Bestelling versturen' om uw bestelling af te ronden.
- U ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
Geniet ervan!
- Als u de bestelling correct heeft afgerond, komt u op de succespagina. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling en het totaalbedrag. U kunt gerust zijn. Uw bestelling is ondertussen bij ons binnengekomen.
- U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
2. Telefonisch:
Koffiemarkt is telefonisch bereikbaar op het nummer ☎(089) 68 02 38. Telkens van maandag t/m vrijdag van 08.30 u. tot 17.00 u.
3. E-mail:
Ook per e-mail kunt u gemakkelijk uw bestelling doorgeven. Laat ons weten wat u wenst en stuur uw gewenste bestelling naar: info@koffiemarkt.be.