Heeft u een vraag?

Wij beantwoorden uw vragen graag! Wilt u meer weten over de bezorging van uw koffie, betalingen of heeft u koffie advies nodig? Neem dan contact met ons op. Daarnaast vinden wij het altijd leuk om te horen wat u bijvoorbeeld van onze koffiesoorten vindt.

U kunt zelf heel eenvoudig uw adres en e-mail instellingen wijzigen in uw account. Heeft u een andere vraag? Wellicht staat het antwoord tussen de veel gestelde vragen.

Klacht?

Bij Koffiemarkt draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via e-mail. Wij doen er alles aan om u binnen 24 uur te voorzien van een antwoord.

Koffiemarkt streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag lees hier meer

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Telefoon 
Koffiemarkt is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. 

Het telefoonnummer is: ☎ 089 680238

E-mail
Koffievoordeel klantenservice is ook te bereiken via info@koffiemarkt.be.

Bedrijfsgegevens 
Wijnvoordeel België BVBA 
handelend onder de naam: Koffiemarkt

Bosstraat 71 Bus 3C
3560 LUMMEN België

BTW-nummer: BE0897127660
IBAN-nr: BE97 3630 3059 4749
BIC: BBRUBEBB

Magazijn/ Retouradres 
LET OP: geen bezoekadres.

Westerweiden 29
7961EA Ruinerwold 

Beans