Heb je een brandende vraag?
Heb je een vraag over de levering van je koffie of over betalingen? Wens je koffieadvies op maat? Ons enthousiaste team helpt je met veel plezier verder. Neem gerust contact op via e-mail of telefonisch op het nummer (089) 68 02 38.
We hebben overzicht gemaakt met veelgestelde vragen. Misschien helpen deze je ook wel verder?
Wens je je gegevens of e-mailadres te veranderen? Dat kan heel eenvoudig via je account. Klik op wijzigen en pas alles naar je wensen aan.
Niet tevreden?
Bij Koffiemarkt hebben we een boontje voor onze klanten. Daarom doen we er alles aan om onze klanten 100% tevreden te houden. Helaas lukt dat niet altijd. Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent en zelfs een klacht heeft. Als u een slechte ervaring heeft, mag u deze uiteraard ook delen met ons. Vertel onze supportafdeling via e-mail waarom u niet tevreden bent en wat we precies kunnen doen om het goed te maken. We antwoorden binnen de 48 uur.
Bij Koffiemarkt streven we ernaar om altijd, samen met onze klant, een perfecte oplossing te vinden. Is de oplossing toch niet meteen wat u had verwacht? Dan kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie van Becommerce. U krijgt geen ontvangstbevestiging, maar wel een reactie binnen de 14 dagen. Daarnaast kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Telefoon
Koffiemarkt.be is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
Het telefoonnummer is: ☎ 089 680238
E-mail
Onze klantenservice is ook bereikbaar via info@koffiemarkt.be.
Bedrijfsgegevens
Naam ondernemer:
Koffiemarkt.be een afdeling van e-Luscious België NV
Vestigings- & bezoekadres:
Bosstraat 71 bus 3C
3560 Lummen
RPR Antwerpen, afdeling Hasselt
O.N. 0452.083.148
BTW nummer: BE 0452.083.148
Bankrekeningnummer: BE03 3632 2076 6784
Magazijn/ Retouradres
LET OP: dit is geen bezoekadres.
Koffiemarkt
Badweg 48
8401 BL Gorredijk
Nederland / The Netherlands
