Veel gestelde vragen | FAQ

1. Is er een minimale bestelhoeveelheid?
Bestellingen plaatst u per losse eenheid of volle doos, er is geen minimale bestelhoeveelheid.

2. Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen zijn in Euro en inclusief BTW.

3. Wat zijn de verzendkosten?
Bezorging is gratis binnen België.

4. Is het mogelijk naar andere Europese landen te verzenden?
In Nederland kunt u via www.koffievoordeel.nl bestellen
In Duitsland kunt u via www.kaffeevorteil.de bestellen
Bezorging naar andere Europese landen geschiedt alleen in overleg.

5. Zijn de aanbiedingsprijzen blijvend?
Alle aanbiedingen van Koffiemarkt zijn vrijblijvend. Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van beschikbaarheid van de koffie. Wanneer een product onverhoopt niet meer leverbaar is, wordt er contact met u opgenomen en u eventueel een alternatief aangeboden. Koffiemarkt heeft het recht om prijzen te wijzigen en om eventuele typefouten te corrigeren. Wanneer u hierdoor zou worden benadeeld, wordt u middels e-mail op de hoogte gesteld. U heeft dan het recht uw bestelling te annuleren.

6. Is het veilig mijn gegevens in te vullen?
Wanneer u een bestelling plaatst, worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing. 

7. Wat als een product niet meer op voorraad is?
Koffiemarkt is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd.

8. Kan ik de koffie retour sturen?
U mag uw bestelling (of een deel daarvan) binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos retourneren zonder opgaaf van redenen. Het is alleen mogelijk om producten in de originele ongeopende doos te retourneren. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via info@koffiemarkt.be. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer PostNL de koffie bij u thuis kan ophalen. Graag vernemen we dit minimaal 48 uur van te voren. U kan kiezen voor een vervangend product of een terugbetaling van het volledige bedrag. Indien u kiest voor de laatst genoemde optie zullen wij - na vertoon van het PostNL afhaalbewijs - binnen 14 dagen aan u terugbetalen.

 

Staat uw vraag er niet bij neem dan contact met ons op via: info@koffiemarkt.be of bel naar 089-680-238