Niet lekker? Geld terug! Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

Wij staan achter alle koffie producten die wij aanbieden op onze website. Van Grand Maestro Italiano, illy, Segafredo tot Lavazza. Wij verkopen alleen producten en merken waar wij voor 100% achter staan. Daarom hebben wij voor een 'Niet lekker? Geld terug!' beleid. Is de koffie niet zoals u het had verwacht? Dan kunt u gebruik maken van dit unieke recht. Deze garantie biedt u, naast de standaard herroepingsrecht van 14 dagen, de mogelijkheid om de koffie eerst te proeven. Hierdoor komt u niet voor verrassingen te staan en heeft u altijd de lekkerste koffie in huis.

Zo werkt ons 'Niet lekker? Geld terug!' beleid

Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid? Geen probleem het werkt erg eenvoudig.

  1. U proeft de koffie. Maximaal uit één zak van dezelfde smaak uit uw bestelling.
  2. Smaakt de koffie? Dan wensen we u veel koffiegenot toe.
  3. Valt de koffie niet in de smaak? Dan vinden wij dit erg vervelend en bieden wij u de mogelijkheid de overige gesloten verpakking(en) te retourneren. Koffie is een persoonlijke smaak ervaring.
  4. Neem voor het terugsturen van uw koffie contact op met onze klantenservice, bij voorkeur per mail. Dan helpen we u via die weg graag verder.

De voorwaarden

  1. Terugname van de koffie vindt plaats per volle doos koffie, met uitzondering van de zak koffie welke u geproefd heeft. De koffie dient in gesloten verpakking retour gestuurd te worden. In het geval van een proefpakket koffie zal naar een gepaste oplossing worden gezocht.
  2. Voor terugname neemt u contact op met onze klantenservice, bij voorkeur per mail. We zoeken u dan alles voor u uit en nemen vervolgens zo snel mogelijk contact op.
  3. De koffie dient in de oorspronkelijke verpakking voor transport te worden aangeboden. De eventueel bij de oorspronkelijke zending meegeleverde gratis goederen, dienen eveneens mee teruggestuurd te worden. Onze klantenadvies centrum zal aangeven hoe u het pakket kan aanbieden voor retour.
  4. U kunt aanspraak maken op ons 'Niet lekker? Geld terug' beleid tot één maand na aankoop van de koffie.
  5. De proefgarantie is een toevoeging op de wettelijke garantie en doet daarbij niets af van de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.