Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele artikelen in jouw winkelwagen van je vorige bezoek. Wil je deze artikelen toevoegen aan jouw huidige bestelling?

100 tevredenheidsgarantie pagina 1235x

Niet tevreden, al je geld terug.

Wij zijn pas tevreden als jij dat bent! !

Het kan altijd een keer gebeuren dat de koffie die je hebt ontvangen niet helemaal is wat je ervan had verwacht. Dan mag je je volledige koffiebestelling terugsturen en kun je een andere koffie proberen of geven we zelfs al je geld terug.  Zo kun je met een gerust hart bij Koffiemarkt.be bestellen.

100% tevredenheidsgarantie, hoe werkt dat?

Je proeft de koffie. Vind je hem lekker? Goed zo! Dat is precies de bedoeling.

Ben je niet tevreden?

Neem dan contact op met onze klantendienst. Telefonisch via 089 680238 of door een e-mail te sturen naar info@koffiemarkt.be. Vermeld daarbij je bestelnummer. Wij nemen zo snel mogelijk (meestal binnen twee werkdagen) contact met je op.

Voorwaarden

- Onze klantendienst zal je helpen met instructies over het retourproces. De kans is groot dat wij je gaan vragen de verpakking van de koffie die je niet lekker vindt terug te sturen. Wanneer de koffie die je niet lekker vindt onderdeel is van een proeverspakket zoeken we een gepaste oplossing.
- Heb je bij de bestelling gratis extra’s gekregen, zoals glazen of mokken, dan vragen wij om deze ook te retourneren.
- Gebruik maken van de 100% tevredenheidsgarantie kan tot 4 weken na je aankoop.
- Indien het vermoeden ontstaat dat er van deze dienstverlening misbruik wordt gemaakt, behouden wij ons het recht voor om niet over te gaan tot het omruilen of terugbetalen van een product.
- De 100% tevredenheidsgarantie komt naast de wettelijke garantie. Die wettelijke garantie geldt dus ook en houdt in dat een product, in dit geval meestal koffie, moet voldoen aan wat jij als consument in alle redelijkheid mag verwachten.