Natuurlijk! Hoewel je op elk moment je koffie-abonnement kunt stopzetten, bieden we ook een aantal opties aan die je kunt overwegen voordat je beslist om je abonnement te beëindigen. Deze kun je allemaal instellen in de 'Mijn account'-omgeving op 'Koffie-abonnement'
- Datum van levering wijzigen: Als je het gevoel hebt dat de huidige leveringsdatum niet goed past in je schema, kun je deze eenvoudig aanpassen. Hierdoor kun je je koffielevering ontvangen op een moment dat beter voor jou werkt.
- Koffie-abonnement pauzeren: Als je bijvoorbeeld op vakantie gaat of tijdelijk minder koffie nodig hebt, kun je ervoor kiezen om je koffie-abonnement tijdelijk stop te zetten. Hierdoor wordt de levering onderbroken voor de door jou opgegeven periode, en kun je het abonnement hervatten van zodra je er weer behoefte aan hebt.
- Gewenste hoeveelheid koffie wijzigen: Je kunt de hoeveelheid koffie (meer of minder) makkelijk aanpassen.
We hopen dat deze alternatieven kunnen helpen om aan je wensen te voldoen voordat je definitief besluit om het koffie-abonnement te stoppen.
Toch definitief stoppen?
Ga naar 'Mijn account' en klik op 'Koffie-abonnement' en zet per koffieproduct de levering uit.
Doe je aanpassing tot maximaal 2 dagen voor je volgende levering zodat we de tijd hebben aan je wensen te voldoen. Wij geven geen geld terug voor levermomenten die vóór het moment van de stopzetting afgerekend zijn.