Winkelmand samenvoegen?

Je hebt al artikelen in de winkelmand van je account, wil je deze samenvoegen met de artikelen die je zojuist in je winkelmand hebt gedaan?

Wij krijgen een warm gevoel van 100% tevreden klanten!

Wij geloven in alle merken en koffieproducten die wij verkopen. Van Grand Maestro Italiano, illy, Segafredo tot Lavazza en van koffiebonen tot SENSEO® pads. Wij verkopen alleen artikelen en merken waar wij volledig achter staan. En dat zijn niet alleen mooie woorden, we brengen deze overtuiging ook in de praktijk!

Eigenlijk hebben we voor elk wat wils. Daar zijn we 100% van overtuigd. Daarom hebben wij de 100% tevredenheidsgarantie in het leven geroepen. Deze garantie komt bovenop het standaard herroepingsrecht van 14 dagen, maar gaat een stapje verder.

Het standaard herroepingsrecht betekent dat u de ongeopende bestelling binnen 14 dagen zonder reden kunt terugsturen om uw geld terug te krijgen. Maar met onze extra 100% tevredenheidsgarantie doen we er een schepje bovenop. We willen namelijk dat u niet zomaar tevreden bent van uw aankoop, maar dat u 100% tevreden bent. Vindt u de koffie niet lekker? Dan kunt u de onaangeroerde pakken koffie terugsturen. Zo kunt u met een gerust hart een nieuwe koffie uittesten!

Hoe werkt de '100% tevredenheidsgarantie'?

Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid? Geen probleem het werkt erg eenvoudig.

  1. U proeft de koffie. U mag maximaal één zak van dezelfde smaak uit uw bestelling openmaken en gebruiken om te proeven.
  2. Smaakt de koffie? Dan wensen we u veel koffiegenot toe.
  3. Bent u niet tevreden? Laat ons dat dan weten door te bellen met de klantenservice (089 680238) of een e-mail te sturen naar info@koffiemarkt.be. Vermeld daarbij alstublieft uw bestelnummer.
  4. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en laten u ook weten hoe u de overige gesloten verpakking(en) terug kunt sturen.

Wat moet ik doen om van de 100% tevredenheidsgarantie te kunnen genieten? 

Hiervoor moet u aan enkele voorwaarden voldoen. We sommen ze hieronder even op.

De voorwaarden 

  1. Contacteer altijd eerst onze klantenservice als u gebruik wilt maken van de 100% tevredenheidsgarantie. Het liefst via e-mail. Dan hebben wij de tijd om alles uit te zoeken voordat wij contact met u opnemen. Meestal contacteren wij u binnen de twee werkdagen om de mogelijkheden te bespreken.
  2. De kans is groot dat wij u gaan vragen alle ongeopende zakken van de koffie die u niet lekker vindt terug te sturen. De aangebroken zak kunt u houden. Wie weet kunt u er een familielid, buurman of buurvrouw blij mee maken. Als de koffie die u niet lekker vindt deel uitmaakt van een proefpakket, zoeken we een gepaste oplossing.
  3. Zorg ervoor dat de koffie in de oorspronkelijke verpakking wordt teruggestuurd. Heeft u bij de bestelling gratis extra’s gekregen, zoals glazen of mokken, dan vragen wij u deze ook terug te zenden. Alle eetbare extra’s kunt u houden. Onze klantenservice zal u helpen en instructies geven over het terugzend proces.
  4. U kunt tot 4 weken na uw aankoop gebruikmaken van de 100% tevredenheidsgarantie. Duurt het wat langer, voordat u de koffie kunt uittesten? Dan hoeft u zich dus geen zorgen te maken.
  5. De 100% tevredenheidsgarantie bestaat naast de wettelijke garantie. Die wettelijke garantie blijft eveneens geldig. Deze houdt in dat een product, in dit geval meestal koffie, moet voldoen aan wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
  6. U bent van harte welkom om nieuwe koffie uit te testen. Toch is er een maximum van 3 bestellingen per jaar, om gebruik te kunnen maken van deze garantie.