Tr

Winkelmand samenvoegen?

Je hebt al artikelen in de winkelmand van je account, wil je deze samenvoegen met de artikelen die je zojuist in je winkelmand hebt gedaan?

Web header tevreden desktop newWeb header tevreden mobile new

100% Tevredenheidsgarantie!

Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent!  

Wij bij Koffiemarkt.be geloven in alle merken en koffieproducten die wij verkopen. Van Gran Maestro Italiano, Celeste d’OroillySegafredo tot Lavazza en van koffiebonen tot SENSEO® compatibele padsMaar we snappen ook dat smaak iets subjectief is en dat het zo kan zijn dat je eens een koffie bestelt die niet helemaal bij je past. Daarom hebben wij de 100% tevredenheidsgarantie in het leven geroepen.  

De 100% tevredenheidsgarantie komt bovenop het standaard herroepingsrecht van 14 dagen, maar gaat een stap verder. Het standaard herroepingsrecht betekent dat je de ongeopende bestelling binnen 14 dagen zonder reden kunt terugsturen om je geld terug te krijgen. Met onze extra 100% tevredenheidsgarantie doen we hier een schepje bovenop. Vind je de koffie niet lekker? Dan kun je de niet-geopende pakken koffie terugsturen. Zo kun je met een gerust hart een nieuwe koffie uitproberen!  

Hoe werkt de '100% tevredenheidsgarantie'? 

Wil je gebruik maken van deze mogelijkheid? Geen probleemhet werkt heel eenvoudig. 

  1. Je proeft de koffie! Je kunt maximaal één zak van dezelfde smaak uit je bestelling openmaken en gebruiken om te proeven. Smaakt de koffie? Dan wensen we je veel koffiegenot toe.  
  2. Ben je niet tevreden? Laat ons dat dan weten door te bellen met de klantenservice (+32 89 680238) of een e-mail te sturen naar contact@koffiemarkt.be. Vermeld daarbij alsjeblieft je bestelnummer. 
  3. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op en laten je ook weten hoe je de overige gesloten verpakking(en) terug kunt sturen. 

De voorwaarden 

  • Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice wanneer je gebruik wilt maken van de 100% tevredenheidsgarantie. Het liefst via e-mail, dan hebben wij de tijd om alles uit te zoeken voordat wij contact met je opnemen (meestal binnen twee werkdagen). 
  • De kans is groot dat wij je gaan vragen alle ongeopende zakken van de koffie die je niet lekker vindt terug te sturen. De aangebroken zak mag je houden (wie weet kunt je er een buurman of buurvrouw blij mee maken). Wanneer de koffie die je niet lekker vindt onderdeel is van een proeverspakket zoeken we een gepaste oplossing. 
  • Zorg ervoor dat de koffie in de oorspronkelijke verpakking wordt teruggestuurd. Heb je bij de bestelling gratis extra’s gekregen, zoals glazen of mokken, dan vragen wij om deze ook te retourneren. Alle eetbare extramag je houden. Onze klantendienst zal je helpen en instructies geven over het retourproces. 
  • Je kunt tot 4 weken na je aankoop gebruikmaken van de 100% tevredenheidsgarantie. Maak je dus geen zorgen wanneer het wat langer duurt voordat je de koffie gaat proberen. 
  • De 100% tevredenheidsgarantie komt naast de wettelijke garantie. Die wettelijke garantie geldt dus ook en houdt in dat een product, in dit geval meestal koffie, moet voldoen aan wat jij als consument er in alle redelijkheid mag verwachten. 
  • We nodigen je graag uit om nieuwe koffie te proberen, maar er geldt een maximum van 3 bestellingen per jaar waarbij je gebruik kunt maken van deze garantie.