Tr

Winkelwagen samenvoegen?

Je hebt al artikelen in de winkelmand van je account, wil je deze samenvoegen met de artikelen die je zojuist in je winkelmand hebt gedaan?

Web header tevreden desktop

Niet tevreden, al je geld terug.

Wij zijn pas tevreden als jij dat bent! !

Het kan altijd een keer gebeuren dat de koffie die je hebt ontvangen niet helemaal is wat je ervan had verwacht. Dan mag je je volledige koffiebestelling terugsturen en kun je een andere koffie proberen of zelfs al je geld terugkrijgen. Zo kun je met een gerust hart bij Koffievoordeel.nl bestellen

100% tevredenheidsgarantie, hoe werkt dat?

Je proeft de koffie. Vind je hem lekker? Goed zo! Dat is precies de bedoeling.

Ben je niet tevreden?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Telefonisch via +32 89 680238 of door een e-mail te sturen naar contact@koffiemarkt.be. Vermeld daarbij je bestelnummer. Wij nemen zo snel mogelijk (meestal binnen twee werkdagen) contact met je op.

Voorwaarden

- Onze klantenservice zal je helpen met instructies over het retourproces. De kans is groot dat wij je gaan vragen de verpakking van de koffie die je niet lekker vindt terug te sturen. Wanneer de koffie die je niet lekker vindt onderdeel is van een proefpakket zoeken we een gepaste oplossing.
- Heb je bij de bestelling gratis extra’s gekregen, zoals glazen of mokken, dan vragen wij om deze ook te retourneren.
- Gebruik maken van de 100% tevredenheidsgarantie kan tot 4 weken na je aankoop.
- Indien het vermoeden ontstaat dat er van deze service misbruik wordt gemaakt, behouden wij ons het recht voor om niet over te gaan tot het omruilen of terugbetalen van een product.
- De 100% tevredenheidsgarantie komt naast de wettelijke garantie. Die wettelijke garantie geldt dus ook en houdt in dat een product, in dit geval meestal koffie, moet voldoen aan wat jij als consument er in alle redelijkheid mag verwachten.