Winkelmand samenvoegen?

Je hebt al artikelen in de winkelmand van je account, wil je deze samenvoegen met de artikelen die je zojuist in je winkelmand hebt gedaan?

Bestellen & Leveren

Bestelling plaatsen

Bestellen bij Koffiemarkt, de voordeligste koffiewinkel van België, is heel eenvoudig. U bestelt uw koffie gewoon, zoals het voor u het gemakkelijkst is. Dit zijn de mogelijkheden:

- Via de website
- Telefonisch
- Per e-mail

1. Via de website

Blader door ons uitgbereid assortiment aan kwaliteitsvolle koffie en zoek uw favoriete exemplaar

  • Kies uw vertrouwde merk en klik op de knop "in winkelwagen". Vervolgens klikt u op "verder winkelen" om verder te kijken
  • Heeft u alles gevonden wat u nodig hebt? Klik dan op het virtuele winkelmandje rechts bovenaan de pagina. Indien gewenst, kunt u uw bestelling altijd nog wijzigen qua aantal. Indien u beschikt over een kortingscode, kunt u deze hier eveneens invullen. Alle bedragen zijn inclusief BTW.

Stap 1 – Kies hoe u wilt bestellen

  • Plaats uw bestelling. Hiervoor hoeft u niet per se over een account te beschikken.

Stap 2 – Vul uw gegevens in 

  • Om uw bestelling te verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Koffiemarkt? Log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Zo hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
  • Wilt u uw koffie laten bezorgen op een ander adres dan het facturatieadres? Vink dan de optie “Alternatief afleveradres” aan en voer de gewenste gegevens in.
  • Wanneer u uw postcode en huisnummer invult, verschijnt automatisch het juiste adres. 

Stap 3 – Maak een account aan (optioneel) 

  • Heeft u nog geen account aangemaakt? Dan kunt u hier uw wachtwoord invullen. Erna moet u dat wachtwoord nog eens bevestigen. Een account aanmaken gaat eenvoudig en snel. Dat zult u vlug merken. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Zo blijft u altijd up-to-date en bent u altijd als eerste op de hoogte van al onze interessante acties en aanzienlijke kortingen.
  • Geef onderaan de pagina het gewenste bezorgmoment door PostNL door. 
    Let op: Als u al een account of indien u geen account wilt aanmaken, dan dient u dit veld leeg te laten. Anders kunt u de bestelling niet versturen.

Stap 4 – Kies uw betaalmethode 

  • Bij Koffiemarkt zijn er verschillende betaalmethodes: PayPal, Credit Card, Bancontact, Edenred of achteraf via Afterpay. 
  • Heeft u een kortingscode? Dan kunt u uw korting hier invoeren. 

Stap 5 – Rond uw bestelling af 

  • Klik op de knop 'Bestelling versturen' om uw bestelling af te ronden.
  • U ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Geniet ervan!

  • Als u de bestelling correct heeft afgerond, komt u op de succespagina. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling en het totaalbedrag. U kunt gerust zijn. Uw bestelling is ondertussen bij ons binnengekomen. 
  • U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

2. Telefonisch: 

Koffiemarkt is telefonisch bereikbaar op het nummer ☎(089) 68 02 38. Telkens van maandag t/m vrijdag van 08.30 u. tot 17.00 u. 

3. E-mail:

Ook per e-mail kunt u gemakkelijk uw bestelling doorgeven. Laat ons weten wat u wenst en stuur uw gewenste bestelling naar: info@koffiemarkt.be.

Bestelling volgen

Zodra uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail van PostNL. Hierin staat alle informatie omtrent de bezorging van uw bestelling. Bovendien krijgt u een track & trace-code per doos, zodat u uw bestelling gemakkelijk kunt volgen. 
Deze e-mail ontvangt u één werkdag voor de eigenlijke levering.

Bestelling wijzigen en/of annuleren

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, wordt deze onmiddellijk doorgestuurd aan ons magazijn. Ons enthousiast team doet er alles aan zodat u zo snel mogelijk van uw koffie kunt genieten. Dit is een volledig geautomatiseerd proces. Hierdoor is het helaas onmogelijk om uw order in deze fase nog te wijzigen. Bent u toch nog iets vergeten te bestellen? Of wilt u graag nog een wijziging doorgeven? Aarzel dan niet om ons te contacteren op het telefoonnummer (089) 68 02 38. Of stuur ons een e-mail via info@koffiemarkt.be. Samen vinden we ongetwijfeld de perfecte oplossing!

Verzendkosten/ bezorgkosten

Er is een gratis bezorging bij een aankoop vanaf 20 euro.
Voor bestellingen onder de €20,- zijn de verzendkosten €2,99.

Veilig winkelen

Uw gegevens worden enkel gebruikt om u sneller en beter van dienst te kunnen zijn. Hierbij respecteren we de privacy van uw gegevens. Uiteraard worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. Hierbij is de GDPR-wetgeving van toepassing

Bezorging & Levertijd

LET OP!In verband met het Corona-virus kunnen onderstaande levertijden niet  altijd gehaald worden. Wij doen er echter alles aan om samen met PostNL er voor te zorgen dat u zo snel mogelijk uw koffie in huis heeft.

Bestellen:Bezorging op:
Maandag voor 17.00dinsdag
Dinsdag voor 17.00woensdag 
Woensdag voor 17.00donderdag
Donderdag  voor 17.00vrijdag
Vrijdag voor 17.00zaterdag
Zaterdagdinsdag
Zondagdinsdag 


Niet thuis bij bezorging

Bent u niet thuis? En kunt u uw pakket niet zelf in ontvangst nemen? Dan probeert de bezorger het pakket af te leveren bij de buren als u daar toestemming voor heeft gegeven. Als ook dat niet lukt, laat de bezorger een briefje achter met een code. Met dit briefje kiest u zelf een beter bezorgmoment tot uiterlijk 22.00 uur. Zelfs als u niets onderneemt, bezorgt PostNL uw pakket op de eerstvolgende bezorgdag. Bent u helaas weer niet thuis? Dan levert PostNL uw pakket bij een ophaalpunt bij u in de buurt. Informatie hierover krijgt u via uw persoonlijke track & trace-code. 

Foutieve levering

Hoewel wij ons uiterste best doen om uw bestelling tijdig en op een correcte manier bij u thuis af te leveren, kan er wel eens iets fout gaan. Heeft u toch de verkeerde koffie ontvangen? Neemt dan gerust contact met ons op. We doen er alles aan om uw gewenste koffie zo snel mogelijk te bezorgen.