Bestellen & Leveren
Bestelling plaatsen
Bestellen bij Koffiemarkt, de voordeligste koffiewinkel van België, is heel eenvoudig. U bestelt uw koffie bij ons op de manier die voor u het handigst is. Dit zijn de opties:
- Via de website
- Telefonisch
- E-mail
1. Via de website
Plaats de gewenste koffie in uw winkelwagen
- Ga naar de koffie van uw keuze en klik op de knop "in winkelwagen". Na het selecteren van de koffie klikt u op "verder winkelen" om verder te kijken.
- Heeft u alle producten van uw keuze aan de winkelwagen toegevoegd? Dan gaat u naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Hier wijzigt u eventueel het aantal of voegt u nog een kortingscode toe. Alle bedragen zijn inclusief BTW.
Stap 1 – Kies hoe u wilt bestellen
- Plaats uw bestelling met of zonder account.
Stap 2 – Vul uw gegevens in
- Om uw bestelling te verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Koffiemarkt? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord, u hoeft uw gegevens dan niet opnieuw in te voeren.
- Wilt u uw koffie laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres? Vink dan de optie “Alternatief afleveradres” aan en voer de gewenste gegevens in.
- Wanneer u uw postcode en huisnummer invult, verschijnt automatisch het juiste adres.
Stap 3 – Maak een account aan (optioneel)
- Mocht u nog geen account hebben dan vult u hier een wachtwoord in om deze daarna te bevestigen. Zo maakt u eenvoudig een account aan. Ook heeft u de optie om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, zo bent u altijd als eerst op de hoogte van al onze acties en kortingen.
- Geef onderaan de pagina het gewenste bezorgmoment door PostNL door.
Let op: Mocht u al een account hebben of wilt u geen account aanmaken, dan dient u dit veld leeg te laten anders kunt u de bestelling niet versturen.
Stap 4 – Kies uw betaalmethode
- Bij Koffiemarkt zijn er verschillende betaalmethodes: PayPal, Credit Card, Bancontact, Edenred of achteraf via Afterpay.
- Heeft u een kortingscode? Dan heeft u hier de optie deze in te voeren.
Stap 5 – Rond uw bestelling af
- Klik op de knop 'Bestelling versturen' om uw bestelling te voltooien.
- U ontvangt zo snel mogelijk een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
Succes!
- Als u de bestelling correct heeft afgerond, komt u op de succespagina. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling en het totaalbedrag. Uw bestelling is nu correct bij ons binnengekomen.
- U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
2. Telefonisch:
Koffiemarkt is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
3. E-mail:
Wij bieden ook de mogelijkheid om een bestelling door te geven via e-mail. Stuur dan uw gewenste bestelling naar: info@koffiemarkt.be
Bestelling volgen
Wanneer uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail van PostNL. Hierin staat alle informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per doos zodat u uw bestelling kunt volgen.
Deze mail ontvangt u één werkdag voor bezorging.
Bestelling wijzigen en/of annuleren
Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn zodat u zo snel mogelijk van uw koffie kunt genieten. Dit is een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is om uw order na het plaatsen nog te wijzigen. Bent u iets vergeten te bestellen of wilt u een andere wijziging doorgeven? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 089 680238 of stuur een email naar info@koffiemarkt.be.
Verzendkosten/ bezorgkosten
Bezorging is gratis binnen België.
Veilig winkelen
Uw gegevens worden enkel gebruikt om uw sneller en beter van dienst te kunnen zijn. Uiteraard worden gegevens privé gehouden en worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet GDPR is hierop van toepassing.
Bezorging & Levertijd
Bestellen tijdens de feestdagen
Hieronder alle informatie over aangepaste tijden tijdens de feestdagen. Houdt u er rekening mee dat uw pakketje langer onderweg kan zijn? Bestel daarom tijdig en voorkom teleurstellingen.
Bestellen: | Aangepaste tijden: |
Black Friday 29 november | bestellen voor 17.00 uur |
1e kerstdag 25 december | gesloten |
2e kerstdag 26 december | gesloten |
Oudejaarsdag 31 december | bestellen voor 12.00 uur |
Nieuwjaarsdag 1 januari | gesloten |
PostNL doet er alles aan om uw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Dit kan voor u betekenen dat het na een afleverpoging naar een afhaalpunt wordt gebracht.
---
Bestellingen in België worden binnen 24 uur* thuisbezorgd door PostNL. Bekijk hieronder wanneer uw bestelling door PostNL geleverd wordt.
Bestellen: | Bezorging op: |
Maandag voor 17.00 | dinsdag |
Dinsdag voor 17.00 | woensdag |
Woensdag voor 17.00 | donderdag |
Donderdag voor 17.00 | vrijdag |
Vrijdag voor 17.00 | zaterdag |
Zaterdag | dinsdag |
Zondag | dinsdag |
Let op: in december kan uw bestelling een paar dagen later geleverd worden. Bestel daarom op tijd.
Niet thuis bij bezorging
Als u niet niet in de gelegenheid bent om uw bestelling aan te nemen, probeert de bezorger het pakket af te leveren bij de buren wanneer u daar toestemming voor heeft gegeven. Mocht dit niet lukken dan laat de bezorger een briefje achter met een code. Met dit briefje kiest u zelf een alternatief bezorgmoment tot uiterlijk 22.00 uur. Als u geen actie onderneemt bezorgt, PostNL het pakket op de eerstvolgende bezorgdag. Bent u wederom niet thuis? Dan bezorgt PostNL het pakket bij een ophaalpunt bij u in de buurt. Informatie hierover vindt u met uw persoonlijke track & trace code.
Foutieve levering
Hoewel wij onze uiterste best doen om uw bestelling tijdig en op een correcte wijze bij u thuis af te leveren, kan er wel eens wat fout gaan. Heeft u onverhoopt de verkeerde koffie ontvangen? Neemt u dan contact met ons op. Wij zullen erop toezien dat u zo spoedig mogelijk de juiste koffie in huis heeft.