Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele artikelen in jouw winkelwagen van je vorige bezoek. Wil je deze artikelen toevoegen aan jouw huidige bestelling?

Zakelijk bestellen

YES! Lekkere koffie op het werk

Waarom zakelijk bestellen bij Koffiemarkt.be?

Waarom zakelijk bestellen bij Koffiemarkt.be?

  • Voordelige prijzen
  • Razendsnelle levering op kantoor
  • Altijd snel hulp en persoonlijk advies
  • Voordelige prijzen
  • Razendsnelle levering op kantoor
  • Altijd snel hulp en persoonlijk advies

Hoe werkt het?

 

1. Kies je koffie

2. Kies je hoeveelheid

3. Elke 3 maanden bezorgd

Heb je een vraag, verzoek of ontvang je graag een voorstel op maat? Stuur dan een mailtje naar zakelijk@koffiemarkt.be

Welke koffie zoek je?

Bekijk onze verschillende zetwijzen

De voordelen

 

✔️ Altijd jouw topkoffie in huis 
Ontvang zorgeloos en automatisch je favoriete koffie bij je thuis.

✔️ 20% extra korting + gratis bezorgd!
Voordeel zit in onze naam en dat zul je weten!

✔️ Altijd opzegbaar
Pauzeren en stopzetten wanneer jij dat wilt.

325216 favoriete koffie in huis 1440x450 desk kvdnl325216 favoriete koffie in huis 1440x450 mob kvdnl

 

Populair bij zakelijke bestellers:

    • Gran Maestro Italiano - koffiebonen - Originale
    • Gran Maestro Italiano - koffiebonen - Originale
    • Gran Maestro Italiano - koffiebonen - Originale
    Adviesprijs: Normale prijs 24,99 Speciale prijs 19,59
    Je bespaart
  1. Adviesprijs: Normale prijs 19,99 Speciale prijs 14,49
    Je bespaart
  1. Adviesprijs: Normale prijs 16,79 Speciale prijs 12,59
    Je bespaart
    • Gran Maestro Italiano - Lungo Intenso - 20 cups
    • Gran Maestro Italiano - Lungo Intenso - 20 cups
    • Gran Maestro Italiano - Lungo Intenso - 20 cups
    Adviesprijs: Normale prijs 9,99 Speciale prijs 5,49
    Je bespaart

Bespaar 20% met een koffie abonnement!

Met het koffie abonnement van Koffievoordeel.nl ontvang je elke 3 maanden zorgeloos en automatisch jouw favoriete koffie. En altijd 20% extra korting + gratis bezorgd!

Geen zin in gesjouw, kassarijen en andere supermarktdrama’s? Hou tijd over en probeer het ook.

Gratis bezorging en 20% extra korting gelden zolang je koffie abonnement loopt. De extra lage prijs leg je vast bij de start van het koffie abonnement en is blijvend* zolang het niet wordt stopgezet. Da’s wel zo lekker in tijden van prijsstijgingen.

De eerste betaling vindt plaats op het moment dat je het koffie abonnement activeert. Volgende betalingen zullen automatisch geïncasseerd worden bij de volgende levermomenten.

Het koffie abonnement is altijd opzegbaar, je kunt pauzeren en stopzetten wanneer jij dat wilt. Jij houdt de touwtjes in handen.

Maak een account aan en stel het koffie abonnement 100% in op jouw wensen. Profiteer en ervaar wat flexibel gemak voor jou betekent!

*Lees hier de voorwaarden. 

Veelgestelde vragen bij zakelijke bestellingen:

 

Hoe kan ik zakelijk bestellen bij Koffiemarkt.be?

Maak eenvoudig een account aan en ga naar 'Persoonlijke informatie'. Klik op '+Maak een zakelijk account' en vul je BTW-nummer in. Vanaf dat moment ontvang je al je facturen met btw-vermelding via e-mail.

Hoe kan ik een zakelijk account aanmaken op jullie website?

Bij het aanmaken van een account kun je kiezen voor een zakelijk account. Ga naar 'Maak een account aan' en bij de sectie 'Persoonlijke informatie' vind je de optie '+Maak een zakelijk account'. Vul gewoon je BTW-nummer in en je bent klaar om te gaan.

Bieden jullie extra kortingen aan voor zakelijke klanten?

Stuur een mailtje naar zakelijk@koffiemarkt.be met je verzoek, en we zullen bekijken of we een gepersonaliseerd voorstel voor je kunnen maken. We streven ernaar al onze zakelijke klanten tevreden te stellen, en als er mogelijkheden zijn voor speciale kortingen, zullen we die zeker met je delen!

Is er een minimumbestelhoeveelheid voor zakelijke bestellingen?
Bij ons geldt geen minimumbedrag voor zakelijke bestellingen. Je kunt volop genieten van alle voordelen in onze webshop. Vanaf €40 wordt de koffie gratis bezorgd.
Kan ik een koffie-abonnement afsluiten met mijn zakelijk account?

Absoluut! Als je elke 3 maanden dezelfde hoeveelheid heerlijke koffie op kantoor wil ontvangen met extra korting, is ons flexibel koffie-abonnement een goede keuze. Dit kun je gewoon afsluiten en beheren met je zakelijke account. Je ontvangt dan telkens je factuur per e-mail.

Kan ik mijn bestelling makkelijk herhalen in de toekomst?

Absoluut! Met een simpele klik op de rode knop 'Opnieuw bestellen' in de rechterbovenhoek kun je jouw laatste bestelling eenvoudig herhalen. Als je liever alle voorgaande bestellingen wilt bekijken, ga dan naar 'Bestellingen' in jouw 'Mijn account'-omgeving. Kies gewoon welke je opnieuw wilt bestellen en druk op de knop 'Opnieuw bestellen'. Zo simpel is het!

Wil je elke 3 maanden dezelfde hoeveelheid heerlijke koffie op kantoor ontvangen, maar dan met extra korting? Dan is ons flexibele koffie-abonnement geschikt. Dit kun je gewoon beheren met je zakelijke account. Je ontvangt dan telkens je factuur per e-mail.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Je kunt bij ons betalen met Bancontact, Paypal, Credit Card en Edenred. Indien je een flexibel koffie-abonnement afsluit, wordt er elke drie maanden een digitale incasso machtiging via Bancontact of een automatische Creditcard afschrijving uitgevoerd

Waar vind ik mijn factuur?

Heb je je bestelling afgerekend met Bancontact? Dan is je orderbevestiging tevens je factuur. In alle andere gevallen krijg je per e-mail een factuur toegestuurd. Alle vermelde bedragen, zowel in onze webshop als in je winkelwagen, zijn inclusief btwJe kunt bij ons betalen met Bancontact, Paypal, Credit Card en Edenred. Indien je een flexibel koffie-abonnement afsluit, wordt er elke drie maanden een digitale incasso machtiging via Bancontact of een automatische Creditcard afschrijving uitgevoerd

Ik heb geen factuur ontvangen. Wat moet ik doen?
Geen zorgen! Als je jouw bestelling hebt betaald met Bancontact, geldt de orderbevestiging als jouw factuur. In alle andere gevallen sturen we je de factuur per e-mail. Mocht je onverhoopt geen e-mail met factuur van ons hebben ontvangen, neem dan contact op via zakelijk@koffiemarkt.be. Onze vriendelijke klantendienst helpt je graag verder..
Wanneer wordt mijn zakelijke bestelling geleverd?

We doen ons uiterste best om jouw bestelling de volgende werkdag te leveren. Via Track & Trace houdt PostNL je op de hoogte van de status van je bestelling. We sturen je de Track & Trace-link per e-mail, zodat je altijd op de hoogte blijft. Voor vragen over je zakelijke bestellingen kun je altijd contact met ons opnemen via zakelijk@koffiemarkt.be. We staan voor je klaar!

 

Jouw mening telt

We zijn op dit moment druk bezig met het verbeteren van de zakelijke klantervaring. Jouw feedback is van onschatbare waarde voor ons! Als je tips of suggesties hebt om onze dienstverlening te verbeteren, deel ze dan alsjeblieft met ons via het onderstaande formulier. We zullen er alles aan doen om jouw suggesties mee te nemen in onze optimalisaties.